صفحه نخست    جستجو   لوازم دیجیتال   ساعت هوشمند   لوازم جانبي اپل واچ   گارد و قاب اپل واچ   بامپر مخصوص گارد اپل واچ یونیک مدل Moduo | Uniq Moduo 3-in-1 PC Bezel Protector Bundle 45/44mm
بامپر مخصوص گارد اپل واچ یونیک مدل Moduo | Uniq Moduo 3-in-1 PC Bezel Protector Bundle 45/44mm

بامپر مخصوص گارد اپل واچ یونیک مدل Moduo | Uniq Moduo 3-in-1 PC Bezel Protector Bundle 45/44mm

دسته بندی: گارد و قاب اپل واچبرند: یونیک

 تعداد
۱
 قیمت
۳۹۰,۰۰۰ تومان
بامپر مخصوص گارد اپل واچ یونیک Moduo به صورت اختصاصی برای گارد اپل واچ یونیک Moduo طراحی شده است. گارد Moduo به تنهایی تنها دارای یک بامپر هم رنگ با گارد می باشد؛ اما شما می توانید با تهیه این محصول، بامپر دور ساعت خود را تغییر دهید و رنگ دلخواه را انتخاب نمایید.
این بامپر از متریال PC (پلی کربنات) ساخته شده است تا در برابر ضربه و شوک مقاوم باشد و از بدنه اپل واچ محافظت کند. بنابراین علاوه بر زیبایی و انتخاب رنگ دلخواه از میان یکی از رنگ های آبی، قزمز و یا سفید، بایت ایمنی اپل واچ آسوده خاطر خواهید بود.
همانطور که اشاره شد درون بسته بندی محصول سه بامپر یک شکل در سه رنگ متنوع وجود دارد که می توانید با توجه به استایل روزانه خود یکی از آن ها را برای اپل واچ خود انتخاب کنید.

خرید بامپر اضافه برای گارد یونیک مدل Modou
امروزه اپل واچ ها به یک اکسسوری لازم و  ضروری برای تکمیل استایل روزانه ما تبدیل شده اند. در حالی که این ساعت زیبا و کار آمد می باشد ، اما نیاز به محافظت جدی دارد . اگر از یک گارد ساده برای محافظت از آن استفاده کنیم . یک تغییر کوچک در آن می تواند ، یک تفاوت ملموس ایجاد کند.
اگر یکی از خریداران گارد پرطرفدار و زیبای اپل واچ یونیک مدل Moduo باشید ، خرید بامپر اضافه برای گارد یونیک مدل Modou می تواند به تکمیل اکسسوری شما برای استفاده در موقعیت های مختلف کمک کند .


خرید بامپر اضافه برای گارد اپل واچ Moduo خرید بامپر اضافه برای گارد اپل واچ Moduo خرید بامپر اضافه برای گارد اپل واچ Moduo خرید بامپر اضافه برای گارد اپل واچ Moduo

 
 
 
 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

بامپر مخصوص گارد اپل واچ یونیک مدل Moduo | Uniq Moduo 3-in-1 PC Bezel Protector Bundle 45/44mm

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط